Fische

 

 

 

 

Advertisements

18 thoughts on “Fische

    • Ich find Fische total beruhigend..Wenn wir beim Mongolen sind, vergess ich manchmal das Essen, weil ich so fasziniert die ganzen Fische im Aquarium anstarr 😀 LG

    • Ein Aquarium ist mir leider zu viel Arbeit, da hab ich keine Lust mehr zu. Mein Bruder hatte gaaanz früher eins und wäre musste sich um die armen Dinger kümmern..ich 😉 Aber dafür waren die dann auch alle sowas von handzahm 😀 Liebe Grüße und auch Dir eine schöne Woche 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s