Wordless 65

 

 

 

Schweriner Schloss – Schwerin (Mecklenburg) – März 2012

Advertisements

42 thoughts on “Wordless 65

    • Von innen und außen wahrlich märchenhaft. Leider sind mir die Theaterbesuche dort immer nicht bekommen..Jedes Mal war ich richtig krank, wenn wir da raus waren, hatte sogar ne Nierenbeckenentzündung..Da sah die Hexe auf der Bühne im Fieberwahn noch viel gruseliger aus, lach 😛 LG

  1. Wonderful photographs… How beautiful castle… I would like to stay there too dear Wolke. I love castles and I think there are many castle in your country and one of them is very famous, write now I can’t remember its name but the famous films took place in there. Thank you, with my love, nia

  2. unser schönes Schweriner Schloss, da bin ich öfter, es sieht doch auch toll aus, man sagt ja auch, es gibt keine Landesregierung in Deutschland, die ihre Sitze in einem so schönen Schloss hat, alles Gute, KLaus

    • Das stimmt wohl 🙂 Sorry, dass ich zur Zeit kaum Kommentare bei Dir dalasse, aber immer wenn ich Dich besuche, hängt sich die Seite total auf 😦 Liebe Grüße

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s