Wordless 52

 

Blick über die Elbe – Aussichtspunkt Vier – Boizenburg – Oktober 2007

Advertisements

29 thoughts on “Wordless 52

  1. I would like to wake up with a view like this. Like a picture from a story book…. Beautiful and spell binding. Thank you. Take care….

  2. Das Bild ist mir irgendwie in Erinnerung, wenn wir die Elbe bei Boizenburg überqueren, sieht toll aus und völlig ungefährlich, andes aber bei Hochwasser, stimmts? Schöne neue Woche für dich, KLaus

    • Ich hatte hier glaub ich sogar ein Foto vom Hochwasser gepostet, da ist der Unterschied schon krass zu dem “normalen” Zustand der Elbe…Danke, ich wünsche Dir auch schon mal einen tollen Wochenstart 🙂 Liebe Grüße

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s